Nee. De tijd zal (voor zover de mens weet) niet stoppen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is een vraag waar je goed over moet nadenken vind ik. Ik denk van niet want voor dat de mens er was was de tijd er ook al. Zelfs voor dat er leven was op aarde was er tijd. Dus ja tijd blijft voor altijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zolang het heelal bestaat zal er ook tijd zijn, voor mijn lekengevoel.

Aan de andere kant is tijd iets wat gemeten wordt door levende bewuste wezens, dus zou de tijd stoppen als die niet meer zouden bestaan, ergens.
10 jaar geleden
Eigenlijk is er nooit tijd geweest, dat is iets wat mensen hebben uitgevonden. Ik noem leeuwen als voorbeeld, die hebben echt geen klok op de savanne hangen. Het kan alleen zo zijn dat de wereld ophoudt te bestaan en dat gebeurd als de zon ophoud met branden, maar wanneer dat gaat gebeuren weet niemand. Dat duurt waarschijnlijk nog miljoenen jaren.