Bestaat cafeïne ook in pure vorm?

Dus net als cocaïne?
Er staat op een blikje energie drank, * gram cafeïne, dus moet het ook af te wegen zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Hoeveel wil je? Een kilo genoeg?

Toegevoegd na 3 minuten:
Of in NL, het is legaal bevonden door de voedsel en waren wet.. dus het mag..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie en waarom -1 mag ook prive..!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik niet hoor (a)
maar is die bulkcaffeine site niet een beetje oplichterij??
Het bestaat wel, als witte stof. Het heeft ook een chemische structuur. Het kan uit koffiebonen worden verwijderd, en kan dan worden toegevoegd aan bv cola of pijnstillers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja
wordt als versnijmiddel gebruikt.
ik snoof er een keer behoorlijk wat van en toen was ik 2 dage lang klaarwakker en superhelder

spuiten en slikken hebben ze een aflevering van gemaakt.. miss op de bnn site staatie nog?

is ook per 25 100 en 1000 gram te koop .
Is dodelijk middel bij hoge dosering, wordt gebruikt om coke te versnijden.
Wordt ook verkocht bij smartshops...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor pure cafeine bestaat als een wit poeder...
http://purecaffeine.info/ ...