Komt dat noodweer nog of is de kans dat ie komt al voorbij?

Het spijt me heel erg maar kon geen betere categorië vinden. Ik hoop dat ie zo juist staat. Terug naar de vraag, vandaag zou het 'code 2' worden oid. Komt dat nog vandaag of is de kans dat ie komt al heel klein?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Noodweer voorspellen blijft voorspellen; je weet het nooit zeker. Als het komt, zal dat in de loop van morgen gebeuren:
"In de loop van de middag neemt van het zuidwesten uit de bewolking geleidelijk toe en er ontwikkelen zich dan regen- en onweersbuien. In de avond worden de buien zwaarder en kunnen dan gepaard gaan met hagel en zware windstoten. Het noordoosten krijgt waarschijnlijk pas eind van de avond en in de nacht naar woensdag met de buien te maken"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is uitgesteld tot morgenavond ;-)
Maar zpnder gekheid: morgen wordt warm en broeierig en dan gaat het 's avonds onweren.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik hou zo van onweer ;-)