Een normale bloedsuiker spiegel is tussen de 4 en 10... Daarboven is niet goed en heeft negatieve gevolgen voor je organen op langere termijn. Eronder is op korte termijn gevaarlijk.. Bij een erg lage spiegel kun je in een coma raken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal het tegen m'n arts zeggen! Dank je! Hahah!
Tussen de 4 en 8 mmol/l

Wel is voor bepaling het hebben van Diabetes meer nodig dan het eenmaal prikken van een bloedsuikerwaarde.
Nuchter geprikt kan een heel andere uitslag geven als een half uur na een maaltijd.

Mijn advies, laat de interpretatie van een bloedsuikerwaarde over aan een arts of verpleegkundige.