Heeft de milieuramp van BP gevolgen op ons klimaat?

Na het lezen van deze link stel ik de vraag
http://xandernieuws.punt.nl/?id=617590&r=1&tbl_archief

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb laatst een avond op die site gezeten en ben voorgoed genezen van dat soort sites
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha echt he! maar er gebeuren zulke rare dingen en zoals altijd zoek je geruststelling maar dat resulteert in veeeel meer onrust haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja joh zeker van een site van bijbel fanaten er zitten tieps op die site die blij zouden zijn als het waar is.

Antwoorden (4)

Allicht..
Maar de redenen gegeven in dit stukje zijn het niet. De winter die we nu hebben was al 76 maanden geleden voorspeld; Reeds in Juli las i kstukken die aangaven dat de winter zeer veel neerslag zou geven en waarschijnlijk vroeg in de winter kou;

De klimaat effecten van de olieramp zijn niet op te maken uit de link die je noemt. Die site is namelijk gewauwel in de ruimte zonder enige verifieerbare referentie te geven. De pagina vol met bijbel spul maakt het allemaal niet betrouwbaarder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk heeft het effeckt op het milleu maar ik geloof niet in wat zij op die site verkondigen
Wat mij opvalt is dat er in het artikel een verband word gelegd tussen het stoppen van de golfstroom en de bosbranden en de hoge temperaturen in rusland van de zomer dat verband kan ik niet plaatsen.Ook zou het als de golfstroom stopt wel erg warm moeten worden daar waar de golfstroom begint want de warmte die door de zon opgewekt word zou niet meer weg gevoerd worden en de opbouw van die warmte zou er voor moeten zorgen dat hij door zou stromen ondanks het vertragend effekt van de dikkere en dus minder vloeibare olie die erin terecht is gekomen op de site staan meer en oudere voorspellingen over van het vergaan van de wereld die tot nu toe niet waar zijn gebleken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wereldwijd gezien heeft dit geen invloed op ons klimaat, het heeft alleen voor het milieu nare gevolgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op wereldwijd niveau is dat niet na te gaan, dus is mijn antwoord nee.