Was MJ een goede zanger of is MJ een goede zanger?

Michael Jackson is een goede zanger. Maar nu hij overleden is moet het dan niet Michael Jackson was een goede zanger zijn?

Of zijn dit soort zinnen tijdloos?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Filosofie
1.1K

Het beste antwoord

Michael Jackson is overleden, dus Michael Jackson kan niet meer zingen.

Conclusie:

Michael Jackson was een goede zanger.

Toegevoegd na 1 minuut:
Anders gezegd: "Michael Jackson was in het verleden een goede zanger"

Aangezien het in het verleden zo was en in het heden niet meer zo is, is enkel de verleden tijd goed.

ps. Michael Jackson is verleden tijd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vond de dubbelzinnigheid in "Michael Jackson is verleden tijd" in de geval wel leuk! Bedankt voor uitleg van die -!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (4)

Hij zingt niet meer omdat hij dood is. Hij was een goede zanger..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk, Michael Jackson was een goede zanger. Hij is nu een lijk, of hij een 'goed' lijk is kan ik niet beoordelen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij was een goede zanger, maar veel mensen vinden dat zijn muziek vandaag de dag nog steeds mooi is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Michael Jackson was een goede zanger, helaas is hij nu dood dus hij WAS een goede zanger ;)