In het post-industriële tijdperk.
Dit geldt alleen voor de Westerse wereld

Toegevoegd na 5 minuten:
Een tijdperk waarin vrijetijdsbeleving , sociale zorg en technologie even belangrijk worden dan 'industrie'

Toegevoegd na 7 minuten:
industrie= klassieke industrie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

21 eeuw toch
en als je bedoeld bijvoorbeeld tijd van de jagers en boeren is nog niet vast gesteld denk ik
dat gebeurt pas als er iets speciaals gebeurt
misschien word het de tijd van de opstanden voor vrijheid
want al die gebeurtenissen van de afgelopen tijd komen best in de geschiedenis boeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens velen in de eindtijd, maar ik houd het gewoon op : In het 2e decennia van de 21e eeuw.

Toegevoegd na 40 seconden:
Decennium uiteraard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het Holoceen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat op school gehad en ook nog opgezocht. We leven in de 'tijd van televisie en computers'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon in het digitale-computer tijdperk.
In alles wat we in onze omgeving hebben zit wel iets van een computer of ander digitaal besturingspaneel.En of dat nu de auto televisie radio of de wasmachine is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het tijdperk nu.
later zal het wel ander heten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijdperk van Computers en technologie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In mijn geschiedenisboek staat "De nieuwste tijd", met als voorganger "De nieuwe tijd". Een idiote benaming, maar ja.