zouden ze ooit in de toekomst m.b.v. cryonische technologie iemand,nadat tie "ingevroren"is geweest.eeuwen later weer levend kunnen maken?

Toegevoegd na 13 minuten:
ik bedoel: m.b.v. speciale re-animatietechnieken en nanotechnologie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over 500 jaar zal iemand het antwoord misschien kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afhankelijk van of diegene: a) natuurrampen overleeft b) de politiek/militair/economische situatie in de komende 5 eeuwen c) de vooruitgang in cryonische suspensietechnologie d) de vooruitgang in nanotechnologie e) de culturele,religieuze opstelling van de dán ( ca. jr 2500 n. Chr.) aanwezige maatschappij ; en f) of er dan al niet effektievere technologieën zijn ontwikkeld,dus: dit antwoord = onvoldoende.

Het beste antwoord

Aangezien de wetenschap zich steeds verder uitbreid, denk ik dat het in de toekomst zeker mogelijk is ''ingevroren'' mensen weer tot leven te wekken.

Of dit invloed heeft op iemands persoonlijkheid is een andere vraag. Ik betwijfel namelijk of je hersenen na honderden jaren nog precies hetzelfde functioneren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klinkt logisch.

Andere antwoorden (4)

Of ze het ooit voor elkaar krijgen is moeilijk te voorspellen, maar het is niet ondenkbaar.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow!jemig zeg,als je je laat "invriezen",zeg maar,dan kost dat bij dat Alcor zo'n $ 200.000!!!Nou,dan is het nu dus nog alléén maar voor iemand die vét veel geld heeft.
Dat kunnen ze nu al. Als er bij een IVF poging teveel embryo's ontwikkelen, worden de overtollige embryo's ingevroren en eventueel later weer ontdooid en bij succes in de baarmoeder geplaatst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb daar een keer een goed boek over gelezen(roman), weet alleen geen schrijver of titel meer. Ik weet wel nog dat de hoofdpersoon zich liet invriezen en toen hij wakker werd een relatie met de dochter van zijn toenmalige vriendin kreeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat nu niet is dat is er niet. Als we wisten wat we in de toekomst kunnen dan hadden we het nu al