kan je je baarmoeder voelen?

wanneer ik aan het vingeren ben en ik steek mijn hele middelvinger in mn vagina dan voel ik een soort bobbel t is best wel groot. nu las ik op internet dat dit ook mijn baarmoeder zou kunnen zijn het voelt ook niet vervelend ofzo.. ik ben zelf een hypochonder dus mn huisarts ziet me al weer aankomen vandaar da tg ik dus eerst hier wil vragen
alvast bedankt
gr lola

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Biologie
8.9K

Antwoorden (2)

Je kunt je baarmoedermond wel voelen met je vingers, een verloskundige kan bijvoorbeeld ook met de vingers voelen hoeveel ontsluiting je hebt tijdens een bevalling.

Maar ik denk dat je je gspot voelt, dat is een soort bobbel aan de binnenkant van je vagina.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
maar die zit niet zo diep toch ? en die is toch heel klein?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
en je baarmoedermond zit die in het midden ? want wat ik voel ligt een beetje meer naar rechts lijkt het.
Ritsuka
4 jaar geleden
Om de G-spot te vinden, breng een vinger in je vagina en buig dan je vingertop alsof je iemand naar je toe roept. Doe het langzaam aan en let op hoe het aanvoelt onder je vinger: als je de G-spot vindt, zou deze moeten opzwellen. Blijf licht drukken, gebruik cirkelbewegingen om te onderzoeken en je vindt al snel uit of je opgewonden raakt van het stimuleren van de G-spot of niet.
Ritsuka
4 jaar geleden
https://www.durex.nl/verkennen-sex/artikelen/omg/
Hoi!
Ik zou graag nog een reactie willen plaatsen, gezien de andere, naar mijn mening vage, reacties hier.
Je kan inderdaad je baarmoedermond voelen.
Bij de ene vrouw zit deze wat hoger, bij de ander wat lager. Ook hoeft hij zeker niet helemaal in het midden te zitten. Vaak komt het voor (zoals ook bij mij zelf) dat hij aan de zijkant of meer naar achteren of voren ligt. Ook is hij bij de ene vrouw klein, of juist groot, of langgerekt, of wat compacter.
Daarnaast kan de textuur van je baarmoedermond ook veranderen tijdens je menstruatie of ovulatie. Zo kan hij de ene keer harder of zachter aanvoelen.