Hoelang blijven zuustofplanten uit natuurlijke vijvers leven in een koudwater aquarium?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Als je het water op tijd ververst en er een zeker evenwicht is net zo lang als in natuurlijke vijvers.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je planten in een kleine visskom doet zonder voedingsbodem en substraat is het net als je een plant in een vaas doet. In een aquarium zal een waterplant dan nog wel enkele weken doorleven voor deze wegkwijnt.

Het is de bedoeling om juist een mooi evenwicht te krijgen zodat je planten niet doodgaan. Op bijgaande uitgebreide site klik je op "planten" om meer informatie te krijgen over bemesten en dergelijke. In natuurlijke grote vijvers is dat (meestal) niet nodig als er een natuurlijk evenwicht is ontstaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een week of 6.
Ik deed ze altijd in de vissekom van de goudvissen en zo om de 6 weken ging ik nieuwe halen.