hoe heet dit soort gaas?

Ik ben op zoek naar het gaas wat wordt gebruikt bij scheikunde (metalen gaas voor een 3 of 4 poot). Dus een netten geweven gaas dat hitte bestendig is. En zou iemand me ook kunnen vertellen waar dit te koop is in rollen of in stukjes?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (1)

tot nu toe geen officiële naam gevonden
wel ''nichroom gaas''

(Nichrome gauze)

http://www.eurofysica.nl/producten/detail/vowalg/hul/95924954-2d25-df11-82f5-0026554ab77a/brandergaasje-nichroom-15x15-cm.aspx?var=118155