Een reuzenpanda heeft 4 tepels.

Er is niet echt een duidelijk plaatje van te vinden, maar op de foto hieronder zie je twee jongen naast elkaar drinken. Het is eenvoudig je voor te stellen dat mama-beer aan de andere kant van haar lichaam ook nog 2 tepels heeft.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Meer dan twee jongen kan een panda niet baren (en meestal overleeft een van de tweeling het niet). Waarom zou ze dan vier tepels hebben?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Uhhhhh..... Omdat god het wil ??? Ik denk dat de natuur wat reserve inbouwd voor wanneer er per ongeluk tóch meer jongen geboren worden. Wij mensen krijgen meestal ook maar één kind per keer. Toch hebben mensen-vrouwtjes (en zelfs de mensen-mannetjes) 2 tepels.