Welke vogel is dit?

Wij liepen buiten en hoorde een vogel vallen wij namen hem mee naar huis hij heeft een wondje bij zijn snavel en een gebroken poot welke volgel is dit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het lijkt wat op een jonge ekster. Is het een jonge vogel? Ga er maar mee naar de dierenarts...
Antoni
9 jaar geleden
Dat denk ik ook: een jonge ekster!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gevonden vogels nooit mee nemen. Het is de natuur dat de ene overleeft en de ander niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bel de dierenambulance en vraag advies,meestal komen ze de vogel ophalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een jonge ekster......heb ik ook een keer gevonden was er n.m.m. niet zo best aan toe maar eenmaal thuis met een lepeltje een beetje water proberen te geven toen knapte hij weer wat op, de dierenambulance gebeld en die kwam 'm ophalen en hebben 'm naar de vogelopvang gebracht.

Antwoorden (1)

Dit is een jonge ekster. Als hij nog leeft, breng hem dan naar een vogelopvang in de buurt. Eventueel kan je ook de dierenambulance bellen.
Probeer hem ajb niet zelf te verzorgen, daar komt alleen maar narigheid van.