kan een eekhoorn over een muur en een hek klimen?

een muur van ongeveer 1 meter hoog.
de hek is 1 meter 20.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
2.7K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Geen idee hoe ze het doen Maar heb het hier zelf meerdere malen gezien dat ze tegen bakstenenmuren omhoog klimmen
Ze klimmen ook net zo makkelijk naar beneden met hun koppie naar beneden

Het beste antwoord

Makkelijk, met zijn lange, gekromde klauwen kan hij makkelijk in bomen klimmen en van tak naar tak springen. Tijdens een sprong spreidt hij zijn ledematen, waarbij de losse huid op de flanken het dier helpt in de lucht te blijven. De pluimstaart dient als roer, waarmee hij zijn sprong kan sturen. Ook kan hij goed zwemmen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niets aan toe te voegen.......+1