Opleidingen: Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek en chemisch analist. Zelfstandig of samenwerkend aan het werk?

Werk je bij deze opleidingen vooral zelfstandig of samen met collega's aan een bepaald onderzoek? Ik zoek namelijk een opleiding waar je samenwerkt en onderzoekt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (2)

Vooral in het begin leer en werk je alleen.
Afhankelijk van de richting is het min of meer redelijk individualistisch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe de opleiding BML. Het is vooral zelfstandig nadenken, practica doe je voor de helft in tweetallen, maar ook daarvan moet je alles zelfstandig uitwerken en rapporteren.

Toegevoegd na 14 uur:
Maar het is natuurlijk wel zo dat je bij veel practica wel in groepjes projecten moet maken en uitvoeren, maar dat uitvoeren verdeel je wel.