Wanneer een baby rustig of druk in de buik is, zegt dat wat of hij/zij later ook druk of rustig is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
27.6K

Antwoorden (10)

Ja natuurlijk... Het zit er al in... Logisch toch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Tijdens mijn tweede zwangerschap was het kindje in mijn buik druk aanwezig. Schopte soms zo hard dat mijn adem er van stoktte. Mijn dochter (nu 3 jaar) is een rustig en lief meisje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en je ziet dus niets meer terug van dat drukke gedrag? Hoe kan dat komen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen idee. Misschien verveelde ze zich wel in de baarmoeder ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha wie weet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer van dat minnetje.. begrijp niet waarom want ik heb zelf net ook gelezen dat het gedrag van de baby in de buik niets zegt over het karakter van de baby.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp het ook niet. Heb zelf de ervaring, dus waarom die min?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ter compensatie en natuurlijk voor je antwoord. Het zegt namelijk helemaal niks over het karakter van je kind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook 'n plus van mij vanwege de onzinnige -!
Ik weet niet wat de algemene regels hiervoor zijn maar bij mij was dat wel zo. Een drukke baby in de buik en een lekker drukke spring in het veld uit de buik.
Grappig was dat de tijden ook overeen kwamen. 's Nachts was ze meestal rustig en ook na de geboorte sliep ze 's nachts prima door. Wie weet is het bij jou ook hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb twee jongens op de wereld gezet en me eerste heb ik echt amper voelen schoppen echt heel af en toe in me zwangerschap en de oudste is van zich zelf rustig.
Bij me tweede zwangerschap had ik af en toe het gevoel of er gevoetbald werd. De jongste heb ik dus behoorlijk voelen trappen in me buik en hij is ook echt een wervel wind. Dus ik denk ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar persoonlijke ondervinding zegt dat niet alles.
Drukke en levendige ongeborenen zullen wat feller in aanleg kunnen zijn, de opvoeding en zorg bepalen in sterke
mate het latere karakter.
Het zegt dus wel iets maar zeker niet alles
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn 3 kinderen heb ik nooit enig verband kunnen ontdekken, maar een steekproef van 3 is wel erg klein. Uit andere discussies op internet (zie linkje) lijkt ook geen verband. Maar ik kan me niet voorstellen dat hier geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen verband zou ik zeggen. De vergelijking druk in de buik druk buiten de buik is louter toeval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij allebei druk in de buik en ook erg actief buiten de buik!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja .dat is goed mogelijk.
dit is een karatertrek.
en dat stopt niet buiten de baarmoeder.
spreek uit ervaring,
mijn oudste was vrij rustig en is dat nu ook
mijn middelste was ontzettend druk en is dat nu ook
mijn jongste zie ik dat nu ook al terug komen(5 weken)
was af en toe druk en is nu alleen druk als hij iets wil aangeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee het wil niks zeggen, Het kan wel natuurlijk. Maar mijn baby was heel rustig in de buik, maar nu is het een erg druk en bewegelijk manneke van 6maanden, echt hij blijft maar bewegen.
Mijn nichtje had juist een kleine druktemaker in de buik, maar dat is nu een heel rustig meisje van bijna 5 maanden.