wat is het geluid van een axolotl

ik moet een spreekbeurt maken over een bedreigd dier. ik heb de axolotl gekozen. en dan hebben we allemaal een blad gekregen en daar is tussen geschreven: geluid van het dier.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
3.9K

Het beste antwoord

Volgens answers.com maken deze Mexicaanse wandelvissen een tikkend geluid.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij zegt 'ie niks, de meeste salamanders zeggen niet zoveel.
Wel een leuk beest trouwens om een spreekbeurt over te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit dier is een foutje van de evolutie en brengt zijn hele leven door onder water, het is dus zinloos om daar geluid te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom? Dolfijnen en orka's piepen toch ook? En nog n bunch andere geluiden. Maken ze zelfs cd's van.
Niet de de dieren daarom t geluod maken, natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is waar, maar dat zijn wel zoogdieren, dit is een salamander, maar ik las bij een ander antwoord, dat ze toch geluid konden maken.