Ja, dat kan zeker.

En dat is maar goed ook.

Daarom worden veel mensen wakker door een beginnende brand bijvoorbeeld. Ze ruiken dan in hun slaap de rook, of de brandlucht en worden daar wakker van.

Ik word wel een wakker van de geur van koffie
als mijn man mij koffie op bed brengt.

Je kunt wakker worden door het prikkelen van alle (of een van) je zintuigen.
En als je gevoelig bent voor geur, dan daar ook van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@viridiflavus..dat is helemaal geen slecht voorbeeld..
ik word er ook wakker van, dus + @momo...
Reddie
12 jaar geleden
@viridiflavus, 90% van de mensen heeft een slecht reukvermogen. Daar hoor jij kennelijk ook bij.

Andere antwoorden (1)

ja dat kan zeker..
geuren doen je zintuigen ontwaken..
ik word gauw wakker van de geur van de adem van mijn hond, die in me gezicht te wassemen, omdat ze zich meld voor de ochtend wandeling...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
Dan hoop ik toch dat zij niet al te erg uit haar bek ruft,;-)+