Hoe kan ik in contact komen met mensen die de ziekte Cystic Fibrosis hebben?

Ik doe namelijk mijn profielwerkstuk over deze ziekte en zou mensen die deze ziekte hebben graag willen interviewen. Dit interview kan heel makkelijk via mail.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (3)

Neem contact op met de Nederlandse CF stichting:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De CF stichting is een optie, Kim Moelands is een inmiddels bekende schrijfster met CF, mischien dat je via haar uitgeverij iets kan bereiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de website van ncfs ( nederlandse cs stichting ) is een forum en ook een chat.
Plaats daar een berichtje, of stel je vragen in de chat.

Als je googelt op cf en forum zie je nog meer forums van patienten waar je misschien ook een oproepje op kan plaatsen.