Vandaag vond ik een paar keutels in huis die groter zijn dan gewone muizenkeutels. Weet iemand van welk beest dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
2.7K

Antwoorden (4)

Misschien van een pad, die willen graag de winter lekker warm in huis doorbrengen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Kijk hier maar eens naar;

http://www.poepboek.nl/index.php?page=groteboodschap
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn rattenkeutels.En wel de bruine rat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Daar dacht ik ook gelijk aan want ze lijken verdacht veel op de keutels van een tamme rat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
indien het ratten zijn, moet je wel echt actie ondernemen. Die beesten zijn pas echt schadelijk. Muizen komen overal voor. Maar ratten. Zijn ook echt ziektedragers...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van een rat zijn idd gladder en veel minder grillig dat deze keutel. die puntjes eraan (beter zichtbaar op 2e foto) duiden zeer waarschijnlijk op een andere producent dan de rat. het lijkt mij heel sterk als dit uit een rattenkontje komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad die van de zwarte rat zijn gladder maar die van de bruine niet.
Ik denk ook rat, mits je geen konijnen/cavia's ofzo rond hebt lopen.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die keutels zijn duidelijk van een leeuw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep, duidelijk xD