Waarom word ik als man meer opgewonden van een beetje borst dan van topless dames?

Als er een vrouw zich vooroverbuigt om iets te pakken of ik zit in gesprek met een dame met een mooie decolleté,
dan vind ik dat best opwindend.
Dames waarvan ik alle twee de borsten open en bloot kan zien op het strand winden mij minder op.
Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
1.8K

Het beste antwoord

Omdat er dan iets aan de verbeelding overblijft en dat is spannender dan rechtstreeks geconfronteerd te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Omdat 't op 't strand niet spannend is - want daar is 't gewoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet jezelf niet meteen helemaal bloot geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je niet ziet kan opwindend zijn omdat je met je eigen fantasie vervolgens op hol slaat. Nou, is dat echt zo leuk?
Open en bloot zien betekent een beoordeling geven of je het heel mooi/opwindend vindt. Dit kan ook negatief uitpakken en dan ben je ver weg van je eigen fantasie......
Vind je het bloot fantastisch, dan is de opwinding niet tegen te hopuden. Dat wel natuurlijk....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er moet altijd wat te raden blijven. Bij een blote borst op bijv. het strand weet je dat iedereen het kan zien, dus het is niet van jou alleen. Bij een klein stukje borst heb je je eigen fantasie voor jezelf alleen, en is het geen gemeengoed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleren maken de man, en de vrouw in dit geval! Als een vrouw haar decolletée mooi weet te accetueren door een goede BH te dragen en een dieper uitgesneden topje of bloesje, is ze gewoon veel vrouwlijker dan naakt, en mijn inziens ook veel sexier. (uitzonderingen daargelaten)
Ben het dus absoluut met je eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt doordat je niet weet hoe het eruit, dat maakt het opwindend, en het is natuurlijk veel spannender!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappige vraag, bij alles wat je ziet is er geen vraag meer, goh hoe zou het eruit zien? rond, donker, groot, klein. Het is gewoon veel spannender als je iets te raden over hebt. Anders is het gewoon te plat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit heeft alles met je fantasie te maken.
in hoeverre raak jij opgewonden van een bloot lichaam en in hoeverre ben je visueel ingesteld. Alles hangt samen, waarbij met name de mate waarin je zelf invulling kunt geven aan jouw fantasiebeelden (de niet geheel ontblote borst) bepaald wat jou aanspreek of wat je minder aanspreekt.

Blijkbaar ben je graag aan het fantaseren en wordt je graag geprikkeld.