Kip. god schap volgens dat lulkoekverhaal ook de mens en niet eerst de baarmoeder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is ook echt niet eerder gevraagd ofzo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De kip,want deze is geevolueerd uit een vogel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het ei natuurlijk. Elke kip komt immers uit een ei maar niet elke kip legt eieren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De paashaas
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens de evolutietheorie was het ei eerder dan de kip.
De evolutie probeert soms variaties uit en die variaties komen bij de conceptie tot stand. De meeste variaties sterven een roemloze dood en sommige variaties ontwikkelen zich tot een nieuw dier.
Op een gegeven moment waren er dus twee beesten (geen kippen) die zich voortplantten. Er sloop een 'foutje' in waardoor een variatie ontstond bij de conceptie: dus in het ei. En uit dat ei kwam dus de eerste kip.
Het ei wad dus eerder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het ei. Dinosaurussen legden ook eieren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de kip, want god schiep immers mens en dier, en niet mens en ei