Dat is het ongesteld zijn van een (v)giraffe. Zodra vrouwelijke "dieren" ovuleren, zijn ze in staat om zich voorteplanten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ongesteld zijn (menstruatie) wordt juist door het lichaam de eicel of eicellen die hadden kunnen worden bevrucht opgeruimd, dus dat lijkt me niet helemaal te kloppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mlodewijk
Ik had het inderdaad beter moeten formuleren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@minduimdrukkers
Wat is het juiste antwoord dan? Lutsers!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat hij de frequentie bedoeld?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, volgens mij wordt ook de vraag door ons verkeerd geïnterpreteerd doordat hij niet duidelijk gesteld is, ik vermoed dat de vraagsteller wil weten hoe lang de cyclus duurt bij een giraffe of zoiets. Ik heb al een tijd geen giraffe meer, dus ik zou het niet precies weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lala lijkt me ook juist geantwoord te hebben. Het rare is dat ik als enige op de +duim hebt gedrukt, terwijl je zou verwachten dat die minduimdrukkers dat wel zouden waarderen met een +je. Ben ik nu zo positief of zijn het een stel zwartkijkers?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krijg je van mij een +1 voor de moeite van het willen beantwoorden van een vraag die, naar we mogen aannemen, waarschijnlijk niet duidelijk genoeg gesteld is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je, maar 1 min duim voor mij en 6 plus voor lala zou toch logischer en positiever zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze krijgt van mij dan ook een +1, het lastige bij dit soort vragen en antwoorden is om na te gaan of de vraagsteller dit echt zo bedoeld heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterker nog, als je de vraag letterlijk neemt klopt het antwoord van lichaamstaal ook uitstekend. Dus hij ook een +1 van mij dan maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat maakt dit soort (open) vragen juist leuk. Je leert vaak een andere invalshoek en/ of feit kennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, daar ben ik het wel mee eens, maar waar ik me wel aan kan storen is een vraag die duidelijk onvolledig is stellen en dan geen antwoord geven op een tegenvraag in de reactie over wat je bedoelt, dan kun je net zo goed geen vraag stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een gast? Uit delen van een min moest: 2 punten, kosten bij de uitdeler en 1 bij de ontvanger. En wees nu eerlijk, dat je 3x op een plusje hebt gedrukt geeft toch een goed gevoel. Ik wed om twee punten dat je het niet kan laten om ook nog is goeievraag bij gast4662 (23), in te drukken.
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou dan heb je die weddenschap gewonnen / verloren (hoe je het maar wilt bekijken) ik heb namelijk net op 'Goeie Vraag!' geklikt hierboven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+2
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de +2, ik dacht dat je niet kon plussen? Ik plus overigens vrij veel hoor, maar soms vind ik het wel nodig om een minnetje te geven, tenzij overduidelijk is waarom geef ik dan meestal wel een reden ook via een reactie. Als de vraag over een feit gaat en het antwoord is onwaar, soms gaat het zelfs over belangrijke dingen (medisch, juridisch en zo) dan ben ik wel geneigd die optie te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Ik mag weer!
Ik weet dat JIJ de thumb down GOED gebruikt, het gaat meer om mening vragen, en antwoorden waar ze een ander perceptie voor nodig hebt om te begrijpen.
;-)
De ovulatie of eisprong van een giraffe is het gereedkomen van een eicel uit de eierstok van de giraffe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een giraffe kent een zogenaamde "bronsttijd", die duurt ongeveer 14 dagen. Tijdens die bronsttijd ovuleert een giraffe meerdere malen.