nee beren houwen van heel veel dingen zouls vis maar omdat het meesten dieren van honging niet eeten vonden ze het maar raar dat het beer dat eet zouls een aap die zelf een banaan open maakt dat doen de anderen dieren ook niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je, behalve de honingbeer (uit Maleisië) eten ook de zwarte beer en de bruine beer graag honing. Met hun sterke klauwen breken ze een bijennest open en ze likken de honing met hun lange tong op.

Toegevoegd na 1 dag:
(De eerste klinker, zie ik nu pas, moet een a zijn in plaats van een e).
Amadea
13 jaar geleden
Ja het is van de zeldzaame zoetigheden die zij kunnen bemachtigen in de natuur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als beren honger heeft, eet die letterlijk alles wat er te eten valt.
Waaronder dus ook honing, bessen, vis etc.