Vast wel een stukje verder dan de maan; om er een rondje om heen te vliegen. Maar nee, qua planeten -nog- niet. Wel is er dus al eens een robot naar Mars gestuurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, niet verder dan de maan.
Maar de maan is nog altijd ruim 384.000 kilometer de ruimte in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot net achter de maan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Ruimte?
Dat zijn we nog niet, als jij op een tuinbank springt, dan maak ge toch ook geen sprong in de ruiimte.
De mens is niet buiten de invloedssfeer van de aarde geweest. We hebben een rond je om de maan gedraaid,
Naar Antwerpen gaan is ook geen buitenladse reis te noemen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk is de mens de ruimte nog niet in geweest. Verder dan tot achter de maan is niet bepaald een ruimtereis,al is het voor de mens wel ver weg. Pas als "we"ons buiten ons zonnestelsel gaan begeven,denk ik,dat we dan voorzichtig over "ruimte" kunnen spreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We weten zelfs wie dat waren en wanneer dat was.
Het waren de Amerikanen James Lovell, Fred Haise, en John Swigert op 15 april 1970. (de rampzalige Apollo 13-vlucht) Die vlogen rond de maan, en aan de achterkant vlogen ze 254 km boven het maanoppervlak.
En dat is ca. 400.000 km van het aardoppervlak.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen die naar de maan is geweest heeft rond de maan gevolgen dus de lijst is verre van compleet.
AWM
14 jaar geleden
Je vergeet dat deze astronauten een nood-manoeuvre moeten uithalen na het ongeluk dat ze kregen. Zij hebben de ruimste cirkel om de maan gevlogen, als voorbereiding van hun terugkeer. Dus haal je minduimpje maar weer weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarnaast die stellige 400.000 km, de Apolo werd zo gelanceerd dat de maan het dichtst bij de aarde was, maar goed.