wat is de grootste de stille of de arctische

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat is de grootste de Stille of de Arctishe ocaeaan ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Oceaan?

De stille, want de arctische oceaan bestaat niet...

Toegevoegd na 51 minuten:
ok de arctische oceaan bestaat wel, maar dan nog is de Stille de grootste...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De stille oceaan (die officieel volgens mij Grote oceaan heet) is de grootste ter wereld.

Toegevoegd na 50 seconden:
Even een aanvulling vanuit Wiki:
De Grote Oceaan is de grootste oceaan op aarde. Hij heeft een oppervlakte van 165,2 miljoen km², oftewel 32% van de aardoppervlakte; inclusief randzeeën bedraagt de watermassa zelfs 35% van het totale aardoppervlak.
De oceaan grenst in het noorden aan de Noordelijke IJszee en in het zuiden aan de Zuidelijke Oceaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De stille Oceaan: 165.200.000 km2
De Arctische Oceaan (Noordelijke IJszee): 14.056.000 km2
Bronnen: