Wat doe je in het examenjaar?

Ik heb vaak gehoord dat je in je examenjaar eigenlijk niks doet. Dat je alleen alles herhaalt. Is dat waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Nee, wij hebben zeker nog nieuwe dingen geleerd. Dat was op de HAVO
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor mij was dat zeker niet het geval, maar goed dat was het VMBO.
Wij leerden nog wel nieuwe dingen bij.

Maar uiteraard moet je ook veel herhalen. Om zo (waarom noemen ze het ook anders 'examenjaar ') op een rustige manier je examen te kunnen doen omdat je nog even goed te tijd hebt gehad om te oefenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het examenjaar leerde ik veel nieuwe dingen.
Deze dingen werden geleerd om toe te passen bij het examen.
Dus dat je niets doet in het examenjaar dat is niet waar.
Je doet hele andere dingen als de jaren ervoor.
Dus nu niet denken dat je niets hoeft te doen in je examenjaar, dat je het hele jaar uit je neus kan gaan eten om vervolgens doodleuk en heel simpel je examen te halen.