Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik volg een hbo opleiding en ik ben nog opzoek naar een stage, wat als ik het niet kan vinden?

Ik moet voor 4 september een stage bedrijf hebben gevonden en al begonnen zijn, echter heb ik nog geen stage plek kunnen bemachtigen. Wat zijn de gevolgen als ik het niet kan vinden en ik er ook iet eentje via mijn school kan krijgen?
Daarnaast zit mijn moeder waarbij ik iwonend ben in de bijstand waardoor ik niet weet wat de gevolgen voor haar zouden zijn als ik tijdelijk moet stoppen met de opleiding. weet ieand van jullie dit misschien?

8 maanden geleden
940
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 maanden geleden
Zonder stageplek kun je simpelweg je opleiding niet afmaken. Neem a.s.a.p. contact op met je school hierover.
VraagAntwoord66
7 maanden geleden
Waarschijnlijk studievertraging. Op het hbo zal dit met een beetje geluk een half jaar vertraging zijn en anders een jaar vertraging

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je school kan je helpen bij het vinden van een stageplek. Neem zodra het academische jaar weer begint, en dat is op 4 september, contact met je studiebegeleider. Een paar weken later starten met de stage is geen ramp. Bovendien zou je er mogelijk voor kunnen kiezen om eerst je minor te doen en pas over een half jaar stage te lopen.

Het komt vast goed.niet teveel zorgen maken.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
8 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding