Iemand die weet hoeveel uur daadwerkelijk school HBO toegpaste wiskunde ivm reizen/kamers?

Ik wil HBO toegepaste wiskumde gaan studeren maar wil liever niet op kamers, dus reizen. Hoeveel uur wordt je daadwerkelijk op school verwacht, als dit bijv maar 3/4 dagen zijn is reizen prima te overzien.

Weet jij het antwoord?

/2500

Fontys Tilburg, toegepaste wiskunde. De opleiding heeft een hele mooie site: https://fontys.nl/Studeren/Opleidingen/Toegepaste-Wiskunde-voltijd/Inhoud-opleiding.htm Kijk onder het kopje Opbouw: In het eerste jaar bestaat de opleiding uit: 16 uur theorie, 12 uur praktijk en 12 uur zelfstudie. Kijk vervolgens onder het kopje Studie in cijfers: Je ziet dat het aantal contacturen tussen de 18 en 24 uur is. Je hoeft bij deze school dus niet elke dag naar school te komen. De 16 uur theorie vindt wel plaats op school. De 12 uur praktijk kan op school plaatsvinden, maar hoeft niet. Zelfstudie doe je sowieso thuis. Het is een modern systeem waar niet alleen theorie wordt gegeven. Er wordt ook van je verwacht dat je in groepen en zelf tot het oplossen van problemen komt. De ene student geeft aan dat hij 18 uren contact had met anderen, de andere student had 24 uur contact met anderen. Natuurlijk verschilt dit per blok. Kortom, je zult nooit 5 dagen op school te vinden zijn. Als je wilt, zoek ik het ook uit voor de andere locatie. Op de andere locatie, ben je ongeveer 20 uur op school (5 uren praktijk) en 20 uren zelfstudie. Dus zul je ook niet elke dag hoeven te reizen. Ik heb een foto, waar je de urenindeling kunt zien. Hier word je dus daadwerkelijk 20 uur op school verwacht.

Toegevoegd op 15 april 2019 19:10: tekst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100