Hallo weet iemand waar ik mijn enquête kan houden?

Hallo ik heb binnenkort een profielwerkstuk, maar ik weet niet waar ik mijn enquête kan houden weten jullie misschien waar ik mijn enquête kan houden.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Overal. Je kunt iedereen aanspreken of opbellen met het verzoek mee te doen.

Antwoorden (2)

Dat kan op een website als https://www.survio.com/nl/. Via sociale media kan je je enquête bekend maken.
Antoni
5 jaar geleden
Ik neem aan dat je een digitale enquête wilt houden.

Je kunt dit via diverse websites doen, maar je kunt ook via google formulieren een enquête maken. Dit is gratis alleen vereist wel een Google account.