Hoelang duurt het voordat je antwoord krijgt na het inleveren van sollicitatieformulier?

Toegevoegd na 9 minuten:
ik heb hem bij ah to go ingeleverd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is verschillend. Sommige bedrijven geven meteen een ontvangstbevestiging, bij anderenkan het weken duren, en je hebt er helaas ook waar je niets meer hoort.
Je kunt na het insturen een paar dagen wachten en dan bellen om te vragen of het aangekomen is
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar is geen éénduidig antwoord op te geven en per werkgever verschillend. Je kunt een termijn van twee weken aanhouden. Als je dan nog niets hebt gehoord, kun je gerust eens informeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is bij ieder bedrijf verschillend, de 1 reageert binnen een week en de ander reageert helemaal niet, daar is geen touw aan vast te knopen