Hoe kom ik t beste aan n campagneposter van mijn party?

Die is om op mn raam te hangen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor sort party ga je geven dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duhhh: )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is duhhh?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hebben we hem ook haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanxxx

Het beste antwoord

Ga maar eens naar de markt in de dichtsbijzijnde grote stad waar je woont,daar zie je zaterdags op de markt alle grote partijen staan

zoveel posters en cadeau's ongelooflijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis kadootjes???? Dan weet je waar k zaterdag ben hahahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je maar niet op vvd of pvv stemt mag jij net zoveel cadeautjes nemen zoals je wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kga daar wel kadootjes halen hahahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx barca!! Enne cassilias staat voor spanje in doel op wk! Jawel van real madrid!!

Andere antwoorden (3)

Via de website van jouw partij kun je campagneposters bestellen. Als je lid bent van die partij, krijg je hem meestal ook thuis gestuurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De plaatselijke partij bellen of schrijven en om zo,n poster vragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door naar hun site te gaan en daar promotiemateriaal te bestellen.