Kun je ingeschreven staan voor 2 HBO-opleidingen?

Ik wil mijn p halen voor mijn huidige opleiding, maar ik moet de niet-behaalde vakken volgend jaar inhalen. Alleen wil ik volgend jaar overstappen naar een andere HBO-opleiding, is het dan mogelijk om nog steeds ingeschreven te staan voor mijn huidige opleiding, zodat ik mijn niet-behaalde vakken haal en dus ook mijn p?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.2K
MarBet
7 jaar geleden
Bij mijn weten wel, maar zou het even navragen op school

Antwoorden (1)

Ja hoor, dit mag. Voor 3 studies zelfs, of 2 studies met een numerus fixus.