Ik zit nu in een Waalse school in Latijn maar ik zou volgend jaar terug naar een Vlaamse school gaan, lukt dat nog?

Ik hen een vriendin en zij zit in een Vlaamse school ook in Latijn maar zij heeft al veel meer geleerd dan mij. Ik heb het ook al een paar keer gehoord dat het Vlaamse en het Waalse onderwijs helemaal anders is, maar lukt dat nu of lukt dat niet, naar een Vlaamse school Latijn gaan volgen als je al een jaar in een Waalse school Latijn gevolgd hebt?

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat is mogelijk. Je moet contact opnemen met de school waar je naartoe wil gaan om te zien of er nog plaats is. Je moet ook controleren of je de juiste diploma's hebt om in de klas te stappen.
Bronnen:
4 maanden geleden