Bedrijf waar ik stage loop is verkocht en ben nu ineens niet werkzaam meer. Wat moet ik nu doen?

Hallo, vanochtend heeft mijn praktijkbegeleider aangegeven dat het bedrijf verkocht word en dat mijn stage beëindigd. Dit gebeurde allemaal in een periode van 30 min. Hij heeft aan het begin een contract ondertekent met de uren en werktijden. Wat nu? Moet ik een nieuwe stage plek vinden of is het nu klaar? Hij is wel bereid om alsnog alle uren af te tekenen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat akelig! Heb je een goede mentor/ stage begeleider? Hij weet wellicht raad

Je moet zo snel mogelijk contact opnemen met je school, het liefst met de stagebegeleider vanuit school ( bv jouw mentor). Vraag ook jouw praktijk begeleider vanuit je stageplaats om zo snel mogelijk deze informatie met je school te delen.

Een. Laat als de wiedeweerga je uren aftekenen door dit stagebedrijf. Twee Neem contact op met rechtsbijstand als je dat hebt. Drie. Wanneer je de afgetekende uren zwart op wit hebt ga je praten met de stagecoördinator van je school in gezelschap van je ouder(s) verzorger(s) over een oplossing zonder dat je vertraging oploopt. D.w..z vervangende stageplek of vervangende opdracht. Mogelijk kan rechtsbijstand dit voor je oppakken. Succes. Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100