Onze docent Nederlands tekend met een dikke stift een snor bij je als je tijdens de les naar het toilet moet, mag dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zit echt met verbazing dot verhaal te lezen. Vooral je laatste reactie. Dat hij dus met een dikke stift (daar haal ik uit: "permanent marker") een snor op je gezicht tekent. Ik vind dat dus ECHT NIET kunnen. Nee. Een docent mag je niet eens aanraken als jij dat niet wilt. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden. Maar het vervelende is dat ik ook niet weet wat je er aan kan doen, qua regels dan. Mogelijk heeft de school ook een vertrouwenspersoon daar kan je eventueel melding maken van het gedrag van de docent. Of bij je mentor (tenzij die kerel je mentor is) Maar ik heb altijd weinig vertrouwen in de mensen zoals vertrouwenspersonen of mentoren, komt door mijn oude school. Dus ik... Ik zou gewoon naar de WC gaan en als hij me naar voren roept voor de snor gewoon weigeren. Laat hij dan maar eens kijken wat hij doet. Dan zijn er drie mogelijkheden: 1. Hij doet niets en laat het zo. 2. Hij stuurt je eruit. Als dat gebeurd ga je regelrecht naar de directeur (of adjunct directeur) en je meld wat er gebeurd is en waarom je eruit gestuurd bent. Ook als hij je alleen maar de gang op stuurt, dan nog ga je naar de directeur en in dat geval vermeld je erbij dat je alleen de gang op gestuurd bent, maar je verteld ook waarom. 3. Hij pakt je beet en doet het alsnog. Als dat gebeurd verlaat je ditect de les. Bel je je ouders, vertel wat er gebeurd is en ga je línea directa naar de directeur dit zeg je ook tegen je ouders. En je dient een officiële klacht in.

Dit lijkt me niet kunnen ,ook al heb je de tijd om tussen de lessen te gaan,kan naar toilet gaan toch eens een dringende gebeurtenis zijn.Wat de leraar doet lijkt mij eerder het brandmerken van iemand.Lijkt mij niet dat er ook maar één regelment is die zo iets toelaat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100