Kan men lessen aan de universiteit op video of mp3 formaat terugvinden op het internet? (Moleculaire Biologie van de cel)

Ik ben geïnteresseerd in de moleculaire biologie van de cel en ben daarom op zoek naar Engelstalige of Nederlandstalige audio. Ik had wel al eens gehoord dat de lessen ook op het internet terug te vinden zijn, zoals ze worden gegeven aan de universiteit, dus als audio of als video.
Waar kan ik die terugvinden

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Reddie
8 jaar geleden
Bij de lessen "Moleculaire Biologie van de cel" wordt je geacht het handboek:
Molecular Biology of the Cell by Alberts ...
te bestuderen. Het is van A4 formaat, en beslaat ca. 1500 pagina's.
Dat is de BASIS kennis.
Een hele kluif, maar buitengewoon interessant.

Antwoorden (1)

Zoek op youtube met "molecular biology" eventueel aangevuld met lectures. Je krijgt dan een groot aantal instructieve filmpjes waartussen ook colleges zitten.