Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zit nu in de 3de ik ga me 4de jaar doen op een andere school kan dit effect hebben op me examen kwa leerstof enzo en betekent dit dat ik me examen?

Toegevoegd na 56 seconden:
laatste regel spelfout sorry betekent dit dat ik me examen slechter maak*

Toegevoegd na 1 dag:
En voor de mensen die het niet weten ik ga volgend jaar naar kader 4

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
789

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De eindtermen, d.w.z. wat een scholier moet kunnen en weten om het examen te halen, zijn vastgesteld door het ministerie en dus gelijk op elke school. Het examen bestaat uit 2 onderdelen: het centraal examen en het schoolexamen. Bij het centraal examen krijgen scholieren op elke school dezelfde vragen. De toetsen die in de loop van het laatste schooljaar worden gegeven vormen samen het schoolexamen. De eindtermen voor het schoolexamen zijn expres ruim omschreven door het ministerie zodat scholen de lessen en toetsen elk op hun eigen manier kunnen invullen. Bij de toetsen voor het schoolexamen zullen scholieren op verschillende scholen verschillende vragen krijgen over verschillende lesstof. Dus ja, het is mogelijk dat je hier last van krijgt bij een overstap naar een andere school.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding