Wanneer krijgen 16 jarige MBO studenten een OV kaart?

Toegevoegd na 1 minuut:
Er is een nieuw besluit over het leenstelsel. Gaat dit in per schooljaar 2014-2015? En hoe vraag ik de kaart aan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Helaas dat zijn in principe nog steeds plannen en jij hebt er dus geen profijt van. Waarschijnlijk gaat het in als het studievoorschot in gaat, dus in het schooljaar 2015/2016 dus over een jaar maar dikke kans dat het ook weer langer gaat duren. Er is in ieder geval nog geen datum met 100% zeker vastgesteld,
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik verwacht wel dat als er iets gaat veranderen het allemaal gelijk gaat, dus wel eerder.

Andere antwoorden (2)

Die krijg je pas als je 18 bent of een HBO opleiding doet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk vanaf 1 januari 2017, want het plan is dat dit uiterlijk in 2017 het geval zal zijn.