De introductieweek is voor alle studenten gelijk.
11 t/m 14 augustus 2014 Universiteit Utrecht
9 jaar geleden
Je hebt de UIT, wat meer gericht is op de stad, de HU en de UU dan op je opleiding:
http://www.utrechtseintroductietijd.nl/
Dit is van maandag 11 augustus tot donderdag 14 augustus.

De faculteit Betawetenschappen heeft nog niets vermeld over de introductie van de opleiding zelf. Het nieuwe academische jaar bij de UU begint op 1 september, dus ik ga er van uit dat de studenten die zich hebben aangemeld deze info nog gaan krijgen.

De eerste week van september is meestal heel erg druk met allemaal nieuwe studenten en bijeenkomsten over de opleiding, pas ergens in de tweede week beginnen echt weer de colleges en dergelijke.