hoeveel verdien je ongeveer als erotische masseuse?

Het lijkt mij opwindend om te werken als erotische masseuse. Ik hoor veelal dat je relatief veel kunt verdienen.

Wat zou je ongeveer kunnen verwachten te krijgen per Massage?

Graag alleen serieuze antwoorden

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.3K
Ritsuka
9 jaar geleden
je gaat echt niet alleen maar lekker uitziende mensen masseren, er zitten vaak ook viespeuken tussen, of iemand die geen vriendin kan krijgen wegens zijn/haar uiterlijk.
Antoni
9 jaar geleden
Ritsuka, sommige vrouwen zoeken een vriend; ze zoeken niet allemaal een vriendin...
Ritsuka
9 jaar geleden
Ik wilde 'vriend(in)' typen, maar ik zie nu dat ik dit verkeerd getypt heb. Bedankt voor je reactie.

Antwoorden (1)

Wat je kan verdienen met dit beroep is niet te zeggen. Dit zal ergens liggen tussen de 10 en 1.000.000 euro..

Beginnen met werken alleen om Veel geld te verdienen zonder passie is nog bijna niemand gelukt.

In dit geval is het zaak om vooral jong te zijn (18+) Aantrekkelijk uiterlijk met goede rondingen, daar betalen mannen toch het meeste voor.

Zorgen dat je een klantenkring hebt van welgestelde heren welke niet op een Euro meer of minder kijken.

Niet te veel hoeft af te staan aan een werkgever of huurkamer.

En nog veel meer.

Denk je wel aan je eigen veiligheid? .. Er lopen rare snuiters rond in deze wereld.