Kan je zakken met godsdienst?

Ik zit op het vmbo tl en ik sta niet zo goed voor godsdienst. Het is geen PTA of examenvak maar staat wel op de cijferlijst.
Kan je zakken op godsdienst?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Ja dat kan zeker. Je hebt dit soort vakken natuurlijk om iets van te leren net zoals alle andere vakken. Als je hier erg slecht voor staat doe je ( volgens de school ) niet goed je best. Hierom kan je er dus op blijven zakken. Ze willen zien dat je meer aankan dan alleen de hoofdvakken. Ik zelf vind het voor dit soort vakken al helemaal onzin dat je erop kan blijven zitten. Mocht je er echt problemen mee krijgen zal ik als ik jou was optimd met je mentor er over gaan praten.