Mag je op de opendeurdag komen van een andere school . ?

ik wil graag gewoon in een lagere school gaan kijken maar ga daar niemand inschrijven en heb daar nooit gezeten en ken niemand die daar zit mag ik dan daar komen en kunnen ze me weigeren

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Wat zoekt een 19 jaar oude persoon dan op een lagere school? Te jong om er als moeder of lerares te komen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
uit intresse over die werking van die school

Het beste antwoord

Een opendeurdag is er om een ieder, die daar interesse voor heeft, kennis te laten maken met die school. Inschrijven kan soms wel op zo'n dag maar vaak ook niet. Men zal je daar niet weigeren, of het moet heel duidelijk zijn dat je iets kwaads in de zin hebt.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt het antwoordt