Hoe voorbereiden op 21+ Toelatingstoets inholland?

ZIJN ER CURSUSSEN VOOR E VAKKEN DIE VOORKOMEN OP HET EXAMEN INHOLLAND?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat dat afhangt van jouw toekomstige studierichting. Boswell-Beta (voormalig James Boswellcollege) in Utrecht organiseert diverse cursussen op bèta-gebied, zoals wiskunde, natuurkunde en meer. Babel doet hetzelfde voor wat betreft talen. Kijk op hun sites.

Toen ik zelf jaren terug mijn 21+-examen aflegde, heb ik mij voorbereid door het doorwerken van meerdere examenbundels havo en vwo Engels en Nederlands, dat was voldoende. Die bundels zijn te koop bij elke goede boekwinkel en vast ook wel tweedehands. Zoek even via Google.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, ik wil hbo rechten of is sjd studeren. Bij de meeste Hogescholen heb je gewoon cursussen ten voorbereiding voor je toelatingstoets, bij Inholland is dat een ander verhaal schijnbaar.