Kan ik me tegelijker tijd voor 2 universiteiten inschrijven?

Stel ik wil rechten in Amsterdam of in Utrecht studeren. Maar ik heb nog geen keuze gemaakt. Kan ik me dan inschrijven aan Utrecht en Amsterdam op studielink. En dat ik daarna een annuleer. bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/onderwijs/studielink-meerdere-instituten-universiteiten-tegelijk.265454
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
thanks

Antwoorden (2)

Ja dat kan zeker dit gebeurt heel vaak en ze zijn dat al gewend. Je kan dit doen om zeker te zijn en dan één afzeggen. Ik heb dit ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit verschilt per universiteit/hogeschool, je zou het even na moeten vragen. Ik ken iemand die dit heeft gedaan maar op een open dag van een universiteit is mij ook ooit verteld dat dit niet mogelijk is als het dezelfde studie betreft.