Als ik goed geteld heb zijn dat 153 dagen.
Want leerlingen van een middelbare school op Cyprus hebben les van 10 september tot 20 mei, van maandag tot en met vrijdag. De lessen beginnen om 07:30 uur en eindigen om 13:35 uur. Tijdens de schooldag zijn er drie pauzes: een om 9:00 uur die 15 minuten duurt, een om 10:45 uur die 25 minuten duurt, en een om 12:40 uur gedurende 10 minuten. Elke week worden er 35 lessen van vijfenveertig minuten gegeven.
De leerlingen hebben vrije dagen en vakantie op: 1 oktober, 28 oktober, 23 december-6 januari, 30 januari, 25 maart, 1 april, 1 mei, de maandag vóór tot de vrijdag ná Pasen, Pinkstermaandag, en de zomervakantie loopt van juni tot september.
Amadea