Kan ik me uitschrijven voor een studie en me volgend jaar weer bij dezelfde studie inschrijven?

Ik studeer nu in Delft, maar wil er eigenlijk wel een jaartje tussenuit, terwijl ik wel deze studie wil blijven doen, kan ik me volgend jaar gewoon opnieuw inschrijven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ha dat kan. Probleem zou kunnen zijn dat je bij een loting niet per se weer wordt ingeloot.
Voor de beste informatie kan je het beste langs de studiedecaan/onderwijscoordinator of iets in die richting kunnen gaan. Misschien bestaat de mogelijkheid wel tot behoud van wat studiepunten. Dat is altijd de moeite waard natuurlijk!