Ik zou volgend jaar voor mijn opleiding HBO Pedagogiek graag stage willen lopen in the UK. Kan iemand mij 'iets'* aanraden?

*iets: een website, een organisatie e.d.

Volgend jaar ga ik naar het 3e jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende sites die je meer informatie over internships in de pedagogiek kunnen geven. Jacaranda zoekt actief naar kandidaten en heeft ook links naar meer informatie over het onderwerp, specifiek voor de UK.
Veel succes