Wat heb ik nodig voor WO computer science opleiding?

Ik ben bezig met mijn eerste jaar MBO, aangezien ik een voorsprong heb op de rest mag ik 3 jaar mbo doen en 2 jaar hbo erachteraan zodat ik een mbo & hbo diploma heb. Na mijn hbo diploma zou ik nog een WO willen volgen en ik ben heel geïnteresseerd in computer science. ik wil weten wat ik ervoor nodig heb of wat ik ervoor moet doen voor een wo want mij is verteld dat ik bepaalde lessen moet hebben gehad in wiskunde b (die ik niet heb gehad omdat ik vmbo heb gedaan)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Voor computer science heb je een gedegen wiskunde en natuurkunde kennis nodig. Aangezien je kennelijk nog jong bent heb je nog tijd om het in te halen.
Begin er zo spoedig mogelijk mee. Het is niet iets wat je in een jaartje even inhaalt.
Voor wiskunde en natuurkunde heb je lange tijd nodig om het je eigen te maken.