Hoe kan ik het beste een bijverdienste vinden voor in het weekend?

Ik ben op zoek naar een bijverdienste op zaterdag of zondag en dit graag als schilder.
Natuurlijk zal dit vooral op zaterdag zijn en niet teveel op zondag, maar waar vindt ik de vacatures?
Op de gekende websites kan ik nauwelijks openstaande vacatures vinden hiervoor ...

Zijn er andere mogelijkheden?
Zijn er bijvoorbeeld websites waar werkgevers op zoek kunnen gaan naar beschikbare werknemers?
Of zijn er apps/websites waar je beschikbare data kan geven om op afroep te gaan werken?

een jaar geleden
1.2K
jc54
een jaar geleden
Ga eens praten met een schilder/schildersbedrijf.
tinus1969
een jaar geleden
Jewerkt door de weeks ook als schilder?

Antwoorden (3)

Je kan een uitzendbureau binnenlopen want zo heb ik vroeger ook een bijbaantje gehad in het weekend. Je kan er ook op googlen en dan zie je meteen al bedrijven die mensen zoeken. Ook kan je eens kijken in je lokale supermarkt of ze iemand zoeken.
een jaar geleden
Lijkt me niet dat schildersbedrijven specifiek op zoek zijn naar iemand voor een paar uurtjes.
Je zou schildersbedrijven kunnen benaderen ofwel zelfstandig aan de slag. Bijvoorbeeld via een site als Werkspot. Zijn trouwens meer van dat soort sites waar vraag en aanbod op staat.
Overigens lijkt het me dat de meeste schilderbedrijven maandag tot vrijdag werken.
Toegevoegd op 21 februari 2023 20:01: tekst
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Er zijn verschillende manieren om een bijverdienste te vinden voor in het weekend. Je kunt bijvoorbeeld kijken naar vacaturesites, lokale advertenties of vrienden en familie vragen of zij iets weten. Ook kun je kijken naar online platformen waar je kunt aanbieden om klusjes te doen of om te werken als freelancer.
10 maanden geleden